Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

...εκδρομή στη Βαρκελώνη


Το blog αυτό δημιουργήθηκε για την εκδρομή του 2ου έτους της αρχιτεκτονικής της Πάτρας στη Βαρκελώνη.
21/4/09 - 26/4/09

Όποιος θέλει να γραφτεί για να κάνει ανάρτηση σχετικά με κάποιο από τα μέρη που θα επισκεφτούμε στην Βαρκελώνη να το γράψει ως σχόλιο σε κάποιο από τα posts ή να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω mail στο arc896@upnet.gr
Αν κάποιος δεν θέλει να γραφτεί στο blogger και θέλει να αναφέρει κάποιο μέρος μπορεί να μου το στείλει σε mail και να κάνω εγώ την αντίστοιχη ανάρτηση.

Καλά να περάσουμε!!


sagrada familia


μνημείο του Κολόμβου


Agbar Tower in Barcelona ( Jean Nouvel )


Torre de Collserola


Tο σχέδιο του Cerdá για την επέκταση της Βαρκελώνης


Camp Nou (γήπεδο Barcelona)

_____________________________________
ΥΓ: Μπορείτε να κάνετε και σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση..........

2 σχόλια:

Ευγενία είπε...

Ναι.... εδώ κάνουμε σχόλια....

Emily Koustae είπε...

edo?? wow!
loipon sas leo k apo edo oti iparxei i barcelona card gia ekptosis se museia klp k episis dorean leoforia metro. gia 5 meres i karta einai 38 peripu euro. auto einai to link gia perissoteres plirofories http://bcnshop.barcelonaturisme.com/Barcelona-Card/_vf-SMlY1yItM-U_l9RgLJoJPG-BcW4K5Nh9zolHzbfEZHPPl-quGpijiyridJcEtcsglia4xSXwRdwl5AJ0wIfR38JCNbSqz